INDEPENDENCE WAY

Independence way

For English please look below the Macedonian text.

Времетраење на проектот: 01.04.2022 - 01.04.2024

Програма за финансирање: Еразмус+, Тип на акција KA220-YOU – Партнерства за соработка кај младите

Опис на проектот:

Конечната цел на нашиот проект е да придонесеме за решавање на претходно опишаните проблеми, помагајќи им на младите меѓу 18 и 25 години да постигнат автономија преку NFE. Учењето на вештините неопходни за самостоен живот е важно и за младите со и без попреченост кои можат да го споделат ова искуство и да се поддржуваат меѓусебно развивајќи индивидуални и социјални вештини, а исто така и развивање нови врски и пријателства. Сакаме да им обезбедиме на младинските работници специфични алатки и инклузивни NFE активности дизајнирани и имплементирани да ги зајакнат младите со и без попреченост сите заедно со цел да достигнат автономија за учење корисни социјални и независни вештини за живеење. Преку овие активности на НФО младите ќе ја исполнат својата потреба од социјализација со врсниците (како што е вообичаено во младинските центри) и во исто време ќе имаат можност да работат на автономни животни вештини, да размислуваат за секојдневните животни тешкотии и можните решенија. 

Специфични цели:

-идентификување на специфичните потреби на лицата со попреченост во ситуација на самостоен живот (Индивидуален образовен план) 

-дизајнирање на иновативни NFE активности со цел да се зајакнат лицата со попреченост, вештини за учење корисни за домашни работи и секојдневни задачи. -дизајнирајте активности за создавање на социјална мрежа за поддршка на пријатели околу лицата со попреченост (освен организацијата за поддршка) дури и после училиште со цел да се избегне социјална изолација

-најдете паметни технолошки решенија за поддршка на управувањето со куќата (паметна куќа, домотик) 

Активности:

– 4 Транснационални состаноци, по еден во секоја земја

-ИО1 Наставни програми за самостоен живот: специфичен инструмент корисен за активностите на младинските работници

-ИО2 Smart модел за местото на живеење: комбинира образовни вештини со домашни решенија

-1 LTTA за персоналот на ИО1 и ИО2

-4 Лабораторија за заедничко живеење, искуствени активности на локално ниво имплементација и тестирање на ИО и LTTA, по еден за секоја земја.

Резултат 1:

– 4 Транснационални состаноци, по еден во секоја земја

-ИО1 Наставни програми за самостоен живот: специфичен инструмент корисен за активностите на младинските работници

-ИО2 Smart модел за местото на живеење: комбинира образовни вештини со домашни решенија

-1 LTTA за персоналот на ИО1 и ИО2

-4 Лабораторија за заедничко живеење, искуствени активности на локално ниво имплементација и тестирање на ИО и LTTA, по еден за секоја земја.


Резултат 2:


Паметен модел за местото на живеење

Вториот интелектуален резултат ќе го интегрира образовниот инструмент обезбеден од ИО1 со иновативни технички и технолошки инструменти корисни за самостојно живеење во куќата.

Очекуваното влијание на овој резултат е да се прошири употребата на нови домашни технологии со цел да се поедностави секојдневниот живот дома со посебен фокус на младите и различните видови на попречености.

Целите на истражувањето се:

– Да се доловат најдобрите практики и предизвици за домашните и практични решенија во куќата

– Да се стимулира размената на знаење помеѓу партнерските организации и нивните мрежи во спроведувањето инклузивни активности за независно живеење

– Да се обезбедат корисни информации за организациите кои користат инклузивни решенија за независно живеење во куќа

– Да се подигне свеста на старателите и семејствата за важноста на самостоен живот 


Duration of project: 01.04.2022 - 01.04.2024

Funding program: Erasmus+, Action type KA220-YOU – Partnerships for youth cooperation

Description of the project

The final goal of our project is contributing to the solution of the problems previously described, helping youngsters between 18 and 25 years old achieve autonomy through NFE. Learning the skills necessary for an independent life is important both for youngsters with and without disabilities who can share this experience and support each other developing individual and social skills and also growing new relationships and friendships. We want to provide youth workers with specific tools and inclusive NFE activities designed and implemented to empower youngsters with and without disabilities all together in order to reach autonomy learning useful social and independent living skills. Through these NFE activities the youngsters will fulfil their need of socialization with peers (as it is usual in youth centres) and at the same time they will have the possibility to work on autonomous life skills, to think about everyday life difficulties and possible solutions.


Specific objectives

-identify the specific needs of people with disabilities in a situation of independent living (Individual Educational Plan) 

-design innovative NFE activities in order to empower people with disabilities, learning skills useful for houseworks and everyday tasks. 

-design activities to create a social supporting network of friends around people with disabilities (apart from supporting organisation) even after school in order to avoid social isolation

-find smart technologic solutions to support the management of the house (smart house, domotic) 

Activities:

– 4 Transnational Meeting, one in each country

-IO1 Curricula for independent living: specific instrument useful for youth workers’ activities

-IO2 Smart model for the venue of the place of living: combines educational skills with domotic solutions

-1 LTTA for staff on IO1 and IO2

-4 Common Living Lab, experiential activities on local level implementing and testing IOs and LTTA, one for each country.


Specific result IO1:

OUTPUT 1 – Curricula for independent living

The first Intellectual Output will focus on the need of youth workers to provide youngsters with and without disabilities between 18 and 25 years old with skills necessary for independent living.

In order to do so, first research will be conducted, followed by a curricula.

The objectives of the research are:

– To capture best practices and challenges for implementation of activities about autonomous living for youngsters with and without disabilities

– To stimulate knowledge exchange between the partner organisations and their networks in implementing inclusive independent living activities

– To provide useful information to organisations running inclusive independent living activities

The curricula will contain:

-an introduction about disability

-overview of independent living policies in europe

-a deepening on how people with and without disabilities develop skills

-a brief guide on how to manage activities for heterogeneous groups of youngsters with and without disabilities

– a collection of practical NFE activities about independent living adapted to different needs and types of disabilities 

Specific results IO2:

OUTPUT 2 – Smart model for the venue of the place of living

The second Intellectual Output will integrate the educational instrument provided by IO1 with innovative technical and technological instruments useful for independent living inside the house.

The expected impact of this output is to spread the use of new domotic technologies in order to simplify everyday life at home with a particular focus on youngsters and different kinds of disabilities.

The objectives of the research are:

– To capture best practices and challenges about domotic and practical solutions in house

– To stimulate knowledge exchange between the partner organisations and their networks in implementing inclusive independent living activities

– To provide useful information to organisations running inclusive independent house living solutions

– To raise awareness of caregivers and families about the importance of independent living 



English Version of Curricula Project name Independence Way Project (1).pdf
Greek version Curricula Project name Independence Way Project (2).pdf

Програма за независно живеење-Англиски јазик

Curricula for Independent Living-English Language

Програма за независно живеење-Грчки јазик

Curricula for Independent Living-Greek Language

Italian version Curricula Project name Independence Way Project (2).pdf
Latvian version Curricula Project name Independence Way Project (1).pdf

Програма за независно живеење-Италијански јазик

Curricula for Independent Living-Italian Language

Програма за независно живеење-Латвиски јазик

Curricula for Independent Living-Latvian Language

Macedonian version Curricula Project name Independence Way Project (2).pdf
IndependenceWay_MK.mp4

Програма за независно живеење-Македонски јазик

Curricula for Independent Living-Macedonian Language

Видео-паметен модел за олеснување на независното живеење 

Video-Smart model for independent living