Superheroes

Superheroes (comics)

For English please look below the Macedonian text.

Времетраење на проектот: 01.01.2023 - 01.01.2025

Програма за финансирање: Еразмус +, Тип на акција KA220-YOU – Партнерства за соработка кај младите

Опис за проектот:

Проектот ќе обезбеди развој на нова методологија за младински работници, фокусирајќи се на нов пристап во младинските дела уметнички израз - стрип. Методологијата ќе обезбеди алатки и вештини за користење на младинските работници, но и за поттикнување на младите да создаваат нови едукативни стрипови. На овој начин младите ќе учат и ќе имаат шанса уметнички да се изразат. Стрипот не е нешто ново, туку процес на испреплетување на стрипот со неформалното образование, креирање едукативен стрип што младинските работници ќе можат да го користат во секојдневната работа со младите, со тоа водич кој ќе обезбеди вештини и знаења како да се произведе еден е нешто што сè уште не е присутно во методологијата за младинска работа. Со многу високиот интерес на младите за стрипот, ова ќе го зголеми квалитетот, препознатливоста и атрактивноста на младинската работа низ земјите-учеснички и пошироко во Европа. 

Резултати и активности од проектот:

ЧЕКОР 1: Интерактивни видеа на тема за важноста на имплементацијата на уметничките алатки како метод во неформалното образование. Секој од партнерите на проектот ќе собере добри практики од организации кои веќе спроведуваат активности за младинска работа користејќи уметнички алатки. (видео, уметност, стрипови, пеење, танцување итн.) кои се користат во младинската работа. Врз основа на збирката на добри практики, секој од партнерите ќе избере кои уметнички алатки ќе ги претстави со видеата. Секое од видеата ќе објасни како се имплементираат во младинската работа на локално ниво во секоја земја, фокусирајќи се на процесот на имплементација

ЧЕКОР 2: Интерактивни видеа кои ќе ја претстават едукативната компонента при користење на уметнички алатки во неформалното образование. Ќе се создадат 4 видеа по партнер, секое со специфична уметничка алатка. Различни експерти ќе го објаснат процесот како конкретната уметничка алатка може да се користи како едукативна компонента

ЧЕКОР 3: Создавање на стрипот и материјалите што се вклучени во него. Стрипот е избран како интересна и интерактивна алатка која може да се користи во неформалното образование. Овие интерактивни видеа ќе ги објаснат сите фази кои се потребни за создавање на овој специфичен стрип. ЧЕКОР 4: Како младинските работници можат да го користат стрипот. Тие ќе се фокусираат на процесот како младински работник може да ги поддржи младите да влијаат/предлагаат промени преку стрипот и да ги користат дигиталните алатки во нивното поле на работа. Видеата ќе бидат презентирани на вебинар на кој ќе бидат поканети учесници од секоја земја и пошироката публика. Покрај видеата и вебинарот, секоја од практиките и содржината на видеата ќе бидат објавени во публикација. 

Резултати од тренингот:

Учесниците успешно собраа 10 успешни приказни за млади луѓе со попреченост;

Сите учесници го споделија своето искуство и приказни;

Учесниците ги скршија стереотипите за лицата со попреченост; 

Резултати од стрипови 10 приказни за стрипови;

Развиен стрип со дизајн и приказни;

English:

Short description of the project:

The project will provide development of a new methodology for youth workers, focusing on a new approach in youth works artistic expression – comics. The methodology will provide tools and skillsets for youth workers to use, but also to encourage young people to create new educational comic books. In this way, young people will learn and have the chance to artistically express themselves. Comics are not something new, but the process of intertwining comic with non-formal education, creating educational comic book that youth workers can use in their daily work with young people, thus a guidebook that will provide the skills and knowledge on how to produce one is something that is not yet present in youth work methodology. By the much high interest of young people in comic, this will increase the quality, recognition and attractiveness of youth work around the participating countries and wider in Europe. 

Project result & Activities:

STEP 1:Interactive videos on the topic about importance of implementation of the artistic tools as a method in non formal education. Each of the project partners will collect good practices from organisations which are already implementing youth work activities using artistic tools. ( video, art, comics, singing, dancing etc) used in youth work. Based on the collection of the good practices, each of the partners will choose which artistic tools they will present with the videos. Each of the videos will explain how they are implemented in youth work on local level in each country, focusing on the process of implementation

STEP 2: Interactive videos that will present the educational component when using artistic tools in non formal education. 4 videos per partner will be created, each with a specific artistic tool. Different experts will explain the process how the specific artistic tool can be used as an educative component

STEP 3:Creation of the comics and the materials that are included in it. The comic is chosen as interesting and interactive tool which can be used in non formal education. These interactive videos will explain all of the phases that are needed for creating this specific comic.

STEP 4:How youth workers can use the comic. They will focus on the process of how can a youth worker support the young people to influence/propose change through the comic and use the digital tools in their field of work. The videos will be presented on a webinar which will invite participants from each country and the wider audience. Beside the videos and the webinar, each of the practices and the content of the videos will be published in a written booklet.


LTTA results:


The participants have successfully gathered 10 successful stories about young people with disabilities;

The participants have all shared their experience and stories;

The participants have broken the stereotypes for people with disabilities;

Comic book results 10 comic book stories;

Developed comic book with design and stories;