For English, look bellow the text in Macedonian.
Назив на проект: PARENT4IND
Времетраење на проектот: 01.12.2022 – 01.10.2024
Програма за финансирање: Еразмус+, KA220-ADU – Партнерства за соработка во образованието на возрасни
Координатор: OUTREACH HANNOVER EV – Германија
Партнери:
Fondazione Don Giovanni Zanandrea Onlus – Италија
Link DMT – Италија
Претпријатие за професионална рехабилитација и вработување на лица со инвалидитет ITECCION DOO Панчево – Србија
Центар за неформално образование и целоживотно учење здружение – Србија
Здружение Хуманост – Северна Македонија
Центар за младински активизам ЦМА КРИК – Северна Македонија
Опис на проектот:
Проектот е дел од KA2 акцијата на програмата Еразмус+ во областа на образованието на возрасни и е финансиран од Германската национална агенција.
Тој одговара на потребата за зајакнување на родителите, старателите, негувателите и едукаторите на возрасни за да можат да обезбедат индивидуализирана поддршка за лицата со попреченост за нивно самостојно живеење.
Специфични цели:
СЦ1: Да се зајакнат родителите и старателите на млади возрасни лица со попреченост преку изработка на инспиративен и современ прирачник, како и преку интензивен курс за менторство.
СЦ2: Да се зајакнат капацитетите на едукаторите на возрасни и да се подобри управувањето со знаењето во организациите, со цел градење на компетенции за поддршка на самостојното живеење на (млади) возрасни лица со попреченост, преку иновативна наставна програма и практичен сет на алатки.
СЦ3: Да се споделат резултатите од проектот и добрите практики на локално и национално ниво, како и да се развијат квалитетни стратешки партнерства меѓу партнери од 4 европски земји со различни реалности во однос на можностите за возрасни лица со попреченост.
Резултати и активности на проектот:
О1 Прирачник за самостојно живеење на млади возрасни лица со попреченост:
Прирачник со примери од различни земји кои ја докажуваат ефективноста на програмите за развој на компетенции. Ќе придонесе за промена на начинот на размислување кај родителите и старателите, поттикнувајќи ги да веруваат во иновативно учење и можностите за самостојно живеење на нивните деца со попреченост.
О2 Експериментална методологија – Интензивен курс за менторство (IMC):
Публикација и пилот-курс за родители и млади возрасни со попреченост кои заедно ќе практикуваат конкретни животни вештини (купување, готвење, чистење, дружење итн.), со менторска поддршка во нивните локални заедници. Родителите ќе стекнат самодоверба и алатки за да ги поддржат своите деца во процесот на самостојно живеење.
О3 Комплет алатки за едукатори на возрасни:
Сет на работилници, препораки и насоки за едукатори кои работат директно со родители/старатели на лица со попреченост – вклучува развој на систем за управување со волонтери, редовна супервизија и организирање потребно менторство.
О4 Наставна програма „Обука за едукатори на возрасни за поддршка, едукација и менторство на родители/старатели на лица со попреченост за нивно самостојно живеење“:
Наставна програма за 7-дневна обука која ќе ги зајакне едукаторите со методи и компетенции за поддршка на родители/старатели. Ќе содржи детални планови за сесии и препораки за полесно умножување на програмата.
Локални обуки:
4 локални обуки со најмалку 32 обучени едукатори на возрасни за примена на развиената методологија.
Мултипликаторски настани:
4 мултипликаторски настани (со најмалку 130 учесници вкупно), придружени со фото-изложба за подигање на свеста за предизвиците со кои се соочуваат младите возрасни лица со попреченост и нивните семејства.
Линкови од сите резултати:
📘 Наставна програма:
PARENT4IND Наставна програма - македонски јазик
PARENT4IND Наставна програма - англиски јазик
PARENT4IND Наставна програма - српски јазик
PARENT4IND Наставна програма - италијански јазик
PARENT4IND Наставна програма - германски јазик
📗 Прирачник со алатки:
PARENT4IND Прирачник со алатки - македонски јазик
PARENT4IND Прирачник со алатки - англиски јазик
PARENT4IND Прирачник со алатки - српски јазик
PARENT4IND Прирачник со алатки - италијански јазик
PARENT4IND Прирачник со алатки - германски јазик
📙 Интензивен курс за менторирање:
PARENT4IND Интензивен курс за менторирање - македонски јазик
PARENT4IND Интензивен курс за менторирање - англиски јазик
PARENT4IND Интензивен курс за менторирање - српски јазик
PARENT4IND Интензивен курс за менторирање - италијански јазик
PARENT4IND Интензивен курс за менторирање - германски јазик
📕Прирачник за самостоен живот на млади возрасни лица со попреченост:
PARENT4IND Прирачник за самостоен живот - македонски јазик
PARENT4IND Прирачник за самостоен живот - англиски јазик
PARENT4IND Прирачник за самостоен живот - српски јазик
PARENT4IND Прирачник за самостоен живот - италијански јазик
PARENT4IND Прирачник за самостоен живот - германски јазик
📸 Галерија со фотографии од активностите може да ја најдете тука
Project Title: PARENT4IND
Project Duration: 01.12.2022 – 01.10.2024
Funding Programme: Erasmus+, KA220-ADU – Cooperation Partnerships in Adult Education
Coordinator: OUTREACH HANNOVER EV – Germany
Partners:
Fondazione Don Giovanni Zanandrea Onlus – Italy
Link DMT – Italy
Preduzeće za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom ITECCION DOO Pančevo – Serbia
Centar za neformalno obrazovanje i celoživotno učenje udruženje – Serbia
Association Humanost – North Macedonia
Center for Youth Activism CYA KRIK – North Macedonia
Project Description:
This project is part of the KA2 action of the Erasmus+ programme in the field of adult education and is funded by the German National Agency.
It addresses the need to empower parents, guardians, caregivers, and adult educators to provide individualized support to persons with disabilities for their independent living.
Specific objectives:
SO1: To empower parents and guardians of young adults with disabilities through the development of an inspiring, up-to-date handbook and an intensive mentorship course.
SO2: To strengthen the capacities of adult educators and improve organizational knowledge management in theory and practice for building competences to support independent living of (young) adults with disabilities, through an innovative curriculum and a practical toolkit.
SO3: To share project results and exchange good practices on local and national levels, while developing quality strategic partnerships among partners from 4 European countries with different realities regarding opportunities for adults with disabilities.
Project Results and Activities:
O1 Handbook on Independent Living of Young Adults with Disabilities:
A handbook with examples from different countries demonstrating the effectiveness of competence development programmes. It will contribute to changing the mind-set of parents and guardians to believe in innovative learning and the possibilities of independent living for their children with disabilities.
O2 Experiential Methodology – Intensive Mentorship Course (IMC):
A publication and pilot course for parents and young adults with disabilities to practice concrete daily living activities (buying, cooking, cleaning, socializing, etc.) with mentorship in their local environments. Parents will gain the confidence and tools to support their children in the independent living process.
O3 Toolkit for Adult Educators:
A set of workshops, recommendations, and guidelines for adult educators working directly with parents/guardians of persons with disabilities – including volunteer management systems, regular supervision practices, and organizing necessary mentorship for them.
O4 Curriculum – “Training of Adult Educators on How to Support, Educate and Mentor Parents/Guardians of Persons with Disabilities for Their Independent Living”:
A 7-day training curriculum aimed at empowering adult educators with methods and competences to support parents/guardians of young adults with disabilities. It will include detailed session designs and recommendations for easier replication.
Local Training Courses:
Four local training courses with at least 32 trainers of adult educators trained in applying the developed methodology.
Multiplier Events:
Four multiplier events (with at least 130 participants in total), accompanied by a photography exhibition raising awareness of the challenges faced by young adults with disabilities and their families.
Links to All Project Results:
📘 Curriculum:
PARENT4IND Curriculum - Macedonian
PARENT4IND Curriculum - English
PARENT4IND Curriculum - Serbian
PARENT4IND Curriculum - Italian
PARENT4IND Curriculum - German
📗 Toolkit:
PARENT4IND Toolkit - Macedonian
PARENT4IND Toolkit - English
PARENT4IND Toolkit - Serbian
PARENT4IND Toolkit - Italian
PARENT4IND Toolkit - German
📙 Intensive Mentorship Course:
PARENT4IND Intensive mentorship course - Macedonian
PARENT4IND Intensive mentorship course - English
PARENT4IND Intensive mentorship course - Serbian
PARENT4IND Intensive mentorship course - Italian
PARENT4IND Intensive mentorship course - German
📕Handbook on Independent Living of Young Adults with Disabilities:
PARENT4IND Handbook on Independent Living - Macedonian
PARENT4IND Handbook on Independent Living - English
PARENT4IND Handbook on Independent Living - Serbian
PARENT4IND Handbook on Independent Living - Italian
PARENT4IND Handbook on Independent Living - German
📸 Photo gallery of activities can be found here