For English look below the text
Времетраење на проектот: 31.01.2021 - 30.12.2023
Програма за финансирање: Еразмус + (PL01 Foundation for the Development of the Education System)
Партнери: EUROPE 4 YOUTH (Полска), Bangherang (Италија), CYA Krik (Северна Македонија), DYPALL NETWORK (Португалија).
Тип на акција: Иновации во младинската работа преку дигитални алатки
Опис за проектот:
Целта на проектот GAME+ (Growth and Access for Millennials of Erasmus+) е создавање на иновативна дигитална алатка – платформа со едукативни игри базирани на методот на гамификација.
Партнерите во проектот развија интелектуални производи, промовираа иновативни методи и создадоа материјали и алатки за учење во насока на дигитална партиципација и онлајн учење на младите. Преку гејмификација, проектот им овозможи на младинските работници и едукатори нов пристап во неформалното образование.
Резултати и активности од проектот:
ЧЕКОР 1: Изработка на прирачник за користење на алатки за гамификација во работа со млади. Прирачникот нуди практични насоки за имплементација на игри и игролика структура во образовниот процес во рамки на неформалното образование.
ЧЕКОР 2: Развивање на Learnus+ платформа – онлајн платформа посветена на младински работници, наставници, едукатори и други професионалци кои работат со млади, користејќи неформални методи на учење.
ЧЕКОР 3: Организација на тренинг курс за едукатори на тема гејмификација и учење преку игри. Обуката имаше за цел да ги екипира едукаторите со конкретни знаења и алатки кои може да ги применуваат во нивната секојдневна пракса.
ЧЕКОР 4: Финален настан за презентација на резултатите од проектот. Настанот вклучи практични работилници за едукатори, наставници и млади, како и време за вмрежување и размена на искуства.
Вклучени корисници и учесници:
4 организации од третиот сектор: Полска, Италија, Северна Македонија и Португалија
18 едукатори кои учествуваа на обука во Полска
25 учесници на финалниот настан (едукатори, наставници, претставници од здруженија, општини и млади)
8 експерти кои работеа на реализација на резултатите од проектот
English
Project Duration: 31.01.2021 – 30.12.2023
Funding Programme: Erasmus+ (PL01 Foundation for the Development of the Education System)
Partners: EUROPE 4 YOUTH (Poland), Bangherang (Italy), CYA Krik (North Macedonia), DYPALL NETWORK (Portugal)
Action Type: Innovations in youth work through digital tools
Project Description:
The goal of the GAME+ (Growth and Access for Millennials of Erasmus+) project is to create an innovative digital tool – a platform with educational games based on the method of gamification.
The project partners developed intellectual outputs, promoted innovative methods, and created learning materials and tools aimed at fostering youth digital participation and online learning. Through gamification, the project offered youth workers and educators a new approach to non-formal education.
Project Results and Activities:
STEP 1: Development of a guide for using gamification tools in youth work. The guide provides practical instructions for implementing games and game-like structures into the educational process within non-formal learning environments.
STEP 2: Development of the Learnus+ platform – an online platform dedicated to youth workers, teachers, educators, and other professionals working with young people through non-formal learning methods.
STEP 3: Organization of a training course for educators focused on gamification and game-based learning. The course aimed to equip educators with concrete knowledge and tools that they can apply in their everyday practices.
STEP 4: Final event for the presentation of project results. The event included practical workshops for educators, teachers, and young people, as well as networking time for sharing experiences and establishing cooperation.
Beneficiaries and Participants Involved:
4 third-sector organizations from Poland, Italy, North Macedonia, and Portugal
18 educators who participated in the training in Poland
25 participants in the final event (educators, teachers, representatives of associations and municipalities, and young people)
8 experts who contributed to the development of the project results